Vilken Frisyr? [ del 4 ]

Hejsan! ♥

Nu kommer del 4 i "Vilken Frisyr?"

   sabrin.lucy i frisyr 2.  

__________________________________________________________________________________________

   DDona i frisyr 2. 

_________________________________________________________________________________________

  MariNicole i frisyr 2. 

______________________________________________________________________________________

Japp, det var alla.
Kommentera ifall ni vill se hur eran medoll ser ut, i någon av dessa frisyrer.
 Frisyr 1.      Frisyr 2.      Frisyr 3.

Kommentera ert stardollnamn och vilken frisyr.
_____________________________________________________________


Psst! Ser ni vilken kvalite det är på bilderna ( de stora, på själva medollarna )
Jag har börjat andvända mig av Gimp.
Det var lite komplicerat i början, men ge det en chans!
Läs mer om Gimp, här på stardollzerosv blogg :)♥

Kramkram !



Kommentarer
Postat av: kischy

Jag vill! / kischy

2010-05-23 @ 17:23:45
Postat av: Kischy

Jag vill! i 4000- starpointsfrisyren ! =D/ kischy

2010-05-23 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0