Blogga på SM !

Hejsan, Senja10 har en superbra blogg som heter www.swedishmagazine.blogg.se.
Själv tycker hon att bloggen har blivit lite död, och sökte nya bloggare !
Jag anmälde mig och fick börja blogga där.
Såklart blev jag jätteglad, dock har jag inte börjat än.
Jag kommer inte sluta blogga här, utan kommer att blogga med två stycken.
Ifall det blir mycket, och jag bara ska blogga på en blogg, tar jag det problemet då.



Det står såhär:
Hej allihopa!
Efter rätt mycket tänkande och sånt så beslöt jag mig för att dessa skall få blogga på SM:
Britney070
julia__97
ImPrettyFace
glitterlisa
MissEmilieA98
amlis_88
cillan101
jessica_jessica
Sen är ju Losa97 kvar!
(Bli inte ledsen om ni inte står med på listan, det kommer säkert en ny chans någon annan gång!)

_________________________________________________________________________________________

Grattis alla andra som blev valda, detta kan nog bli riktigt kul !


Kommentarer
Postat av: Pettzgirl

Nice

2010-05-27 @ 15:53:28
URL: http://pettzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0